Zastavíme se za vámi a zjistíme, co hledáte a potřebujete zařídit. Potom přijdeme s nápady a zkusíme najít řešení, které dává smysl. Je na Vás, jak upřesníte zadání, a na nás, abychom zaujmuli a převedli vaši vizi v realitu. Další komunikace už probíhá podle potřeby elektronicky, nebo domluvíme konzultační schůzky u nás v kanceláři, pokud je to pro vývoj rychlejší, nebo u vás ve firmě, pokud je to pro Vás pohodlnější.
Firemní film zabere nejčastěji 1 - 2 měsíce, pokud se jedná o promyšlené dílo s vlastním stylem a scénářem. Sladit animaci s vaším grafickým manuálem, nebo vytvořit nový. Projít všechny natočené záběry a vybrat ty nejvhodnější. Připravit několik produkčních verzí, vybrat vhodnou hudbu. O žádnou z těchto činností nebudete ochuzeni.
Není to jen den, kdy se přijede na plac, ale vše musí být dobře nachystáno, každý člen štábu musí vědět co se od něj bude očekávat. Obzvláště, pokud se pracuje s lidmi a nestačí jen hezké počasí, ale je třeba režijně zorganizovat dění před kamerou a posbírat co nejvíc záběrů, které budou použitelné. Tvorba filmu není jen zapnout tlačítko "nahrávat", ale je to kombinace řemesel. Znalosti kamerové techniky, dobré technické připravenosti, umění kompozice a hlavně přemýšlení o tom co právě natáčíme a za jakým účelem.
Webové stránky zaberou obvykle 3 týdny od zadání po spuštění. Je zbytečné si správu domény a hostingu řešit sami. Nabízíme v rámci zakázky vždy výhodnější cenu a služby, pokud už si jednou zadáte výrobu webu u nás. Technicky vše nastavíme, aby to fungovalo. Rádi uděláme průzkum trhu s doménami na konkurenční služby v daném regionu a oboru. Připravíme obsah pro sdílení a nastavíme analytiku.
Běžná 20-30ti vteřinová reklama potřebuje na své dokončení měsíc. Záleží na použité technice, zadání, ale dá se i vyjít vstříc terminu, pokud tlačí.
Spravujeme reklamní kampaně a profily na sociálních sítích spoustě firem. Založíme, zaškolíme, předáme ke správě.
Samozřejmě, v nejvyšší možné kvalitě a rozlišení, aby jste s výstupem mohli dobře pracovat. U animace nebo videa dostanete jakýkoliv obrazový výstup, co potřebujete. Obvykle ale bez zdrojových souborů, pokud není dohodnuto jinak. V případě redakčního systému je to samozřejmé - dostanete šablonu grafiky, ale know-how programování zůstane skryto za frontendem. U aplikací a her ale můžete dostat i zdrojové kódy, protože kód je zde většinou produktem.
U menších prací obvykle po odevzdání, odladění, vyzkoušení. A když se bude zdát, že bude plnění většího rozsahu, udělejme si rámcovou smlouvu a rozdělení do etap.
Aplikaci do AppStore a Google Play můžeme umístnit pod naším vývojářským účtem. Bude odprostěni od admnistrativy s tím spojené, ale není problém vám zařídit vlastní účet. Naučíme vás s ním pracovat a domluvíme se na tom jak se bude obsluhovat. Schvalovací proces trvá cca 3 dny. V případě, že máte aplikaci do pronájmu nebo podle smlouvy, jsou přiměřené aktualizace obsahu samozřejmě zahrnuty. Jinak na základě hodinové práce.
Pavel Vitešník, DiS.
Žiji a pracuji v Jihlavě. Pohybuji se v oboru multimédií od studií v roce 2002 až dodnes. Specializuji se na interaktivní média, filmovou animaci a produkci, vývoj a programování aplikací a software. Během své kariéry jsem pracoval pro známé reklamní agentury, televizní stanice ale i výrazné klienty. Vyučoval jsem na vyšší odborné škole nová média a animaci. Na projektech spoluprcuji s celým týmem odborníků. Jsou v něm přední režiséři, kameramani, ilustrátoři, pedagogové, ale taky hudebníci a odborníci z jiných profesí.
Část klientů tvoří agentury, které si mé služby externě najímají. Často hledají spolehlivého tvůrce, který se iniciativně chopí problému a přinese řešení pro jejich zákazníka na klíč. Samozřejmě diskrétně a pod jejich hlavičkou. Polovinu objemu práce tvoří stálí zákazníci. Klienti, kteří už ví, že malé studio s přímým přístupem pro ně má větší užitek, než přebujelá a zkostnatělá velká korporace. A pak tu jsou noví klienti, kteří přichází na základě referencí a úspěšně dokončených projektů.